woensdag 2 juni 2010

Speciaal

Nick z'n opwachting kwam als een donder klap bij helder hemel, dat mogen duidelijk zijn.
Elke dag geniet ik intens van hem. Ik weet niet hoe of waarom maar hij hebt iets in mij geraakt. Misschien komt het omdat zijn start niet zonder slag of stoot was.Misschien maakt ik nu alles veel bewuster mee.

Kijk,bij een eerste kind is alles "eng" en moet je het allemaal leren. Het is niet zo, dat er een gebruiksaanwijzing bij word geleverd. Bij een tweede kind weet je al veel meer maar dan heb je er een dreumes bij lopen. Dus ben veel drukker en kun je minder genieten.
Nu weet ik wat ik de komende jaren kan verwachten, ik kan 10 jaar vooruitkijken. Ik ben nu ouder en wijzer.

Er gaat geen dag voorbij zonder een moment van ontroering.
Als ik naar Nick kijk dan kan ik zomaar volschieten. Hij is zo'n fantastisch, waanzinnig, heerlijk, vrolijk en  lief kereltje. Elke dag tovert hij een lach op mijn gezicht
Nick is speciaal.

Maar begrijp mij niet verkeerd ...
Ik ben stapel gek op alle drie mijn kinderen.







1 opmerking:

  1. Leef helemaal met je mee!
    Je doet alles veel bewuster, je geniet nog intenser!
    Ik weet nog wel, de buurvrouw had haar eerste kindje,werd vroeg in bed gestop, dan kwam ze soms even " buurten" en zei dan ligt Chantal nog niet in haar bedje ,er komt straks een mooie film hoor op TV.
    Chantal ( 2 jaar) stond dan op haar manier te dansen en ik zei dan :"Dit is toch mooier dan de mooiste film? Ik wil er zo lang mogelijk van genieten en moest mezelf gewoon dwingen om haar in haar bedje te leggen.
    En datzelfde kleine danseresje Chantalletje, krijgt nu haar tweede kindje ( 1ste kindje Amy is nu 22 maanden).
    Bri geniet van alle mooie momenten die nog gaan komen! En denk er aan, het gaat zoooooooooooo snel, voordat je het weet, worden ze zelf mama en papa en jullie opa en oma........
    Groetjes van een mama van een nakomertje:-)

    BeantwoordenVerwijderen