zondag 15 april 2012

#TravissHeroes

Kanker...ik denk dat iedereen wel iemand kent die de ziekte heeft gekregen, overwonnen of misschien helaas heeft verloren.
In mijn omgeving is dat zeker het geval.

Opa verloren aan kanker, ooms en tantes verloren aan kanker, een nicht die borstkanker heeft overwonnen, een tante met borstkanker, een vriendin met baarmoederhalskanker, de vader van een goede vriend met tong kanker, een moeder van school die borstkanker heeft overwonnen, een neef die op prostaatkanker wordt onderzocht. Ik heb tweeps in mn TL die de ziekte hebben overwonnen maar ik heb ook tweeps verloren aan de ziekte...

Omdat ik veel met Alzheimer bezig ben gaan de berichten over kanker mij nog weleens voorbij.
Maar een tijdje terug ben ik via Evert @kortekaleharen meer te weten gekomen over Travis'Heroes

Travis, de zoon van Evert, een jongen van bijna 14 neemt een mooi initiatief om het kankerfonds te steunen.
Ontzettend bewonderenswaardig als je op zo'n jonge leeftijd bezig met anderen te helpen en te steunen.
Respect!
En als ouder mag je waanzinnig trots zijn op je kind.

Lees het verhaal van Travis op www.travisheroes.nl

Vandaag is #TravissHeroes dag en door deze hastag te gebruiken met twitteren steun je al heel simpel de kankerbestrijding.





4 opmerkingen:

  1. Lieve Brigitt, ook bij ons vaak een soort vertroebeling door Alzheimer van mijn moeder. Dit is een mooi initiatief, wij doen niet voor niets mee met AD6 voor het KWF...Fijne avond...Lieve groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Heidi, wat goed dat jij ook meedoet! Fijne avond ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enorm bedankt voor je hulp vandaag Lieve B

    BeantwoordenVerwijderen