dinsdag 21 september 2010

Oude blogs

Oude blogs, leuk om weer eens te lezen.


20-02-2008
Dolfinarium.

Een weekend of wat geleden naar het Dolfinarium geweest! Wat is het daar veranderd zeg onherkenbaar bijna!
Het was die dag prachtig weer, niet koud zeg maar gerust zacht voor t tijd van het jaar en de zon scheen volop... wat wil je nog meer?



31-12-2007
Vuurwerk!

Erg leuk altijd rond deze tijd van t jaar!
Onze Mira is zooo ontzettend bang voor vuurwerk. Ze is al dagen zenuwachtig. Ze ligt vreselijk te hijgen en te kwijlen en trilt als een rietje...
Vanavond krijgt ze een pil waar ze rustiger van wordt en hopen dat het vuurwerk niet al te lang doorgaat.



21-11-2007
Arme Mira


Ik neem Mira vaak mee als ik de kids van school haal, vandaag dus ook.
Terwijl ik op de kids sta te wachten bij school, ligt Mira niets vermoedend naast mij. Vanuit het niets komt er ineens een andere hond op Mira afgerend. De dames snuffelen ff aan elkaar en dat gaat het niet goed... De andere hond haalt uit naar Mira en beginnen beide heftig te blaffen naar elkaar.
Maar Mira maakt ook andere geluiden die zij normaal nooit maakt.
Ik onderzoek haar en constateer dat haar oor bloed. Menno sr kijkt ook nog even en zie dat Mira een winkelhaak in d'r oor heeft en een flinke ook.
We bellen de dierenarts of we mogen langs komen, dat kan gelukkig.
Bij de dierenarts aangekomen wordt Mira onderzocht.
De winkelhaak moet worden gehecht. De dierenarts scheert haar oor kaal en verdoofd het oor plaatselijk.
Ik verlaat de behandelkamer want ik ga bijna van mijn graatje, Menno sr en Gillian( de bikkel) blijven bij Mira.
Menno jr zat al in de wachtkamer want hij kan er ook niet tegen..
Na een tijdje komen ze de behandelkamer uit, Mira d'r oor is gehecht en Mira heeft een kap om, zodat ze er niet aan kan krabben.
Mira krijgt voor de komende dagen een antibioticakuurtje.
Over 10 dagen moeten we terug komen dan worden de hechtingen eruit gehaald.
Arme Mira!


20-10-2007
Mooie Middag!

Gisternmiddag ff de kids en de hond uitgelaten bij het gooimeer. Het was er winderig en koud, maar een prachtige hollandse lucht.. 
De kids hebben zich prima vermaakt, langs de waterkant struinen op zoek naar aangespoelde spullen. Wat hebben ze gevonden: grote veren, golfballen, (zoetwater)oesters.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten